Back
Previous product
GE Fat Bike V2 5.500 lei 4.950 lei tva inclus
Next product
Kit 7.5 Ah - Booster Plus 978 lei1.537 lei tva inclus

Booster Plus S

Evaluat la 4.00 din 5 pe baza unei evaluări a clientului
(1 recenzie client)

3.600 lei tva inclus

Viteză maximă:       36 km/h
Autonomie:              35 km
Baterie: Acumulator cu celule Samsung
Putere motor:          500 Watt

Alb
Albastru
Gri
Mov
Negru
Rosu
Verde
Piele negru
Piele rosu
Golește
Cod Produs: Nu se aplică Categorie:
Descriere

Descriere

Autonomie:35km (viteză:20km/h, sarcină:70kg, vânt: sub 10km/h)
Viteză maximă:36km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Opțiuni pliere::Trotinetă electrică pliabilă (brevetată) – Înălțime ajustabilă, Pliere mânere și ghidon+ Depliere automată
Opțiuni frânare:Frânare regenerativă pe roata din față + Frânare de urgență pentru roata din spate (În același timp se aplică frânarea regenerativă pe roată din față și cea prin frecare pe roata din spate)
Suspensie:Suspensie față + suspensie spate
Lumină:Far cu becuri LED (Include 6 LED-uri, controlate prin CPU astfel încât să asigure o intensitatea constantă, independentă de voltajul bateriei); Senzor lumină pentru LED
Opțiunea de pilot automat:Apăsați maneta accelerației și mențineți timp de 5 secunde o viteză constată pentru a activa opțiunea de pilot automat.
Opțiunea Zero Start:Din motive de siguranță, atunci când doriți să utilizați trotineta electrică, aceasta va porni doar după ce vă împingeți inițial ușor cu piciorul, abia apoi trebuie să apăsați maneta de accelerație și să avansați cu trotineta electrică.
Claxon:Claxon piezo ceramic (electric)
UBHI:UNIBLOCK HUMAN INTERFACE – INTERFAȚĂ CONTROL (brevetată)
Comenzi UBHI:Control manete, control frânare, afișaj, far, claxon
Opțiunea de control al vitezei:În partea dreaptă a UBHI se află maneta de control al accelerației care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii drepte.
Opțiunea de control al frânării:În partea stângă a UBHI se află maneta de control al frânării care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii stângi.
Capacitatea urcare:Rampe de 25 grade
Cauciucuri:Cauciucuri fără aer (brevetate)
Putere maximă nominală a motorului:500W
Tip motor:Motor curent continuu fără perii
Consum energie:7.5Wh/km
Timp de încărcare:2 – 3h
Tensiune de intrare încărcător:220V/110V
Display LCD: Color
Dimensiune afișaj LCD pe
interfața de control UBHI:
80 x 60 x 60 mm
Funcții afișaj LCD
(30x26mm):
Odometer / Distanță deplasare / Temperatură ambientală / Nivel baterie / Procent baterie / Buton ON/OFF lumină far
Material:Aliaj de aluminiu + Tehnologie vopsea metalică
Baterie:Li-Ion, 36 V; 7,5 Ah – Acumulator cu celule Samsung
Greutate totală:11.1 kg
Sarcină maximă:125kg
Încărcător:41.5 V, 3 A
Dimensiuni:Pliat: 970 x 330 x 145 mm
Nepliat: 1020 x 1160 x 380 mm
Garanție:Garanția este de 24 de luni pentru motor, 12 luni pentru șasiu, controller și display iar pentru baterie vă oferim 12 luni garanție până la cel mult 4000km.
Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic

Notă! Vă rugăm să încărcați bateria o dată la trei luni, chiar dacă nu mai utilizați trotineta electrică, pentru a menține bateria funcțională și a-i prelungi viața.

Recenzii (1)

1 recenzie pentru Booster Plus S

    Show reviews in all languages (1)

  1. Evaluat la 4 stele din 5

    Dan (proprietar verificat)

    Este superba. La 11kg ale ei este usoara de carat, c-am sensibila la drum cu denivelari (se simnt dar nu prea tare – mi-e teama de incheieturile ei mai mult decat de ceea ce simnt eu). Am dat 4 stele pentru ca nu are IP, stiu ca se precizeaza ca are IP la praf, dar ce o sa fac daca ma prinde ploaia pe drum – o pun sub umbrela ? :)) Nu are garnituri de protectie la capace (ca exemplu se gasesc la dozele de curent – foarte utile pentru a nu lasa apa curgatoare sa intre), iar cele existente pentru cabluri parca sunt prea elastice si ramane spatiu intre cablu si garnitura, deci nu stiu cata apa ar putea intra. Eu am 102kg si am o automie de 25km la o viteza de maxim 20km/h. Nu ar strica un acumulator mai puternic de cumparat separat, ca si in alte tari 😉 Si ca altele poate nu ar strica si niste semnalizari daca tot are reflectorizante si stop luminat la frana 😉 Si apropo de afisajul electronic – are un bug la kilometraj – afiseaza viteza maxima setata (in momentul cand ajung sau depasesc aceasta viteza – de ex in panta), dar nu afiseaza viteza pe care o am in momentul respectiv – si nu, motorul nu limiteasza viteza in panta fara apasarea acceleratiei, nu inteleg de ce are limitarea aceasta (vitezometrul nu ar trebui sa aibe treaba cu limitatorul de viteza). Poate in viitor si o aplicatie (pe telefon) cu ajutorul careia sa se poata face tot felul de update-uri de soft (fara a mai fi nevoie de cumpararea unui nou controller – dar probabil cu cumpararea unor noi accesorii fizice implementate prin update de soft). In rest, toate bune. Sunt multumit de ea fata de ce gasesc acum pe piata. Voi fi curios de cauciucuri cat ma vor tine si ce voi face cu cauciucul rotii din fata daca va trebui sa il schimb (ca pe roata din fata se afla motorul – voi schimba toata roata, sau voi gasi cauciuc de schimb)

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.