Trotineta electrica Booster V

(7 recenzii de la clienți)

3.900 lei 3.500 lei

Viteză maximă
36 km/h

Autonomie
până la 40 km

Motor
500W

Baterie
36V, 10.5Ah

Alb
Albastru
Gri
Indigo
Negru
Rosu
Verde
Golește
SKU: Nu se aplică Categorie:
Descriere

Descriere

Autonomie:până la 40 km (viteză:20km/h, sarcină:70kg, vânt: sub 10km/h)
Viteză maximă:36km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Opțiuni pliere::Trotinetă electrică pliabilă (brevetată) – Înălțime ajustabilă, Pliere mânere și ghidon+ Depliere automată
Opțiuni frânare:Frânare regenerativă pe roata din față (sistem de recuperare a energiei cinetice – KERS) + Frânare de urgență pentru roata din spate
Suspensie:Suspensie față + suspensie spate
Lumină:Far cu becuri LED (Include 6 LED-uri, controlate prin CPU astfel încât să asigure o intensitatea constantă, independentă de voltajul bateriei); Senzor lumină pentru LED, Stop frana spate + pozitie, reflectoare laterale
Opțiunea de pilot automat:Apăsați maneta accelerației și mențineți timp de 5 secunde o viteză constată pentru a activa opțiunea de pilot automat.
Opțiunea Zero Start:Din motive de siguranță, atunci când doriți să utilizați trotineta electrică, aceasta va porni doar după ce vă împingeți inițial ușor cu piciorul, abia apoi trebuie să apăsați maneta de accelerație și să avansați cu trotineta electrică.
Claxon:Claxon piezo ceramic (electric)
UBHI:UNIBLOCK HUMAN INTERFACE – INTERFAȚĂ CONTROL (brevetată)
Comenzi UBHI:Control manete, control frânare, afișaj, far, claxon
Opțiunea de control al vitezei:În partea dreaptă a UBHI se află maneta de control al accelerației care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii drepte.
Opțiunea de control al frânării:În partea stângă a UBHI se află maneta de control al frânării care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii stângi.
Capacitatea urcare:Rampe de 25 grade
Cauciucuri:Cauciucuri fără aer (brevetate)
Putere maximă nominală a motorului:500W
Tip motor:Motor curent continuu fără perii
Consum energie:7.7Wh/km
Timp de încărcare:3 – 4h
Tensiune de intrare încărcător:220V/110V
Display LCD: Color
Dimensiune afișaj LCD pe
interfața de control UBHI:
80 x 60 x 60 mm
Funcții afișaj LCD
(30x26mm):
Odometer / Distanță deplasare / Temperatură ambientală / Nivel baterie / Procent baterie / Buton ON/OFF lumină far
Material:Aliaj de aluminiu + Tehnologie vopsea metalică
Baterie:Li-Ion, 36 V; 10,5 Ah – Acumulator cu celule Samsung
Greutate totală:11.3 kg
Sarcină maximă:110 kg
Încărcător:41.5 V, 3 A
Dimensiuni:Pliat: 970 x 330 x 145 mm
Nepliat: 1020 x 1160 x 380 mm
Garanție:Inclusa (detalii garantie)

 

Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic

Notă! Vă rugăm să încărcați bateria o dată la trei luni, chiar dacă nu mai utilizați trotineta electrică, pentru a menține bateria funcțională și a-i prelungi viața.

Informații suplimentare

Informații suplimentare

Autonomie

40 km

Viteza maxima

36 km/h

Acumulator

Li-Ion, 36 V; 10,5 Ah – Acumulator cu celule Samsung

Putere Motor

500W

Display

Color

Reflectorizante

Da

Greutate

11.3 kg

Recenzii (7)

7 recenzii pentru Trotineta electrica Booster V

  1. Andrei

    Exceptionala
    Pro:
    usoara, puternica, pliabila, robusta, autonomie mare
    Contra:
    platforma putin prea mica, farul nu lumineaza drumul, este mai mult o lumina de pozitie, am adaugat un far serios de bicicleta.
    Am testat-o si pe ploaie: nu te stropesti, performanta nu a fost afectata de umezeala. Aderenta buna pe asfalt ud.
    ATENTIE ! – aluneca rau pe borduri si trotuare din granit ude.

  2. Vlad Marincus (proprietar verificat)

    Fratilor..nu stiu ce motor ati pus pe trotineta dat mere de rupe…am 90 de kg si ma duce in plan destul de inclinat cu 15-20 km/s…este usoara o duci la mana foarte usor…bateria intradevar tine vreo 25 – 30 de km dar m-am dus doar cu viteza maxima aproape …fara limitare (30-35km/h). Insa exact cum scrie in celalalt review de mai sus pe borduri este destul de alunecoasa..nu recomand trecerea acestora cu viteza mare si faptul ca producatorul da cu silicon rotile cand o baga in cutie nu ajuta deloc :)). Dupa 40 de km in orasul Cluj sunt extrem de multumit de ea.

  3. Alex

    Singurul minus este ca într-adevăr aluneca pe granit când este ud pe jos, în rest cred ca este cam cea mai buna trotineta de pe piața, eu am aprox 2000 de km cu ea, duc copiii la școală cu ea, fac cumpărături……

  4. Viviana

    Life changer 🙂
    De cand mi-am luat aceasta trotineta merg aproape zilnic cu ea la birou (cca 7 km dus). Fata de acelasi traseu facut cu masina, castig cca 10 minute, plus timpul de parcare. Dar castigul principal este la calitatea timpului petrecut pentru transport. Drumul pana la birou a devenit momentul favorit al zilei 🙂
    Viteza maxima atinsa a fost de 37km/h. Autonomia excelenta, dupa 15km se consuma 70-80% din baterie. Dupa aceea nivelul bateriei scade mai accelerat, dar puterea nu scade semnificativ.
    E adevarat, calitatea deplasarii depinde foarte mult de asfalt si denivelari, dar daca aveti un traseu bun, mersul pe trotineta va fi o placere.

  5. Mihai

    Exceptionala!!!
    In plus, sistemul de franare electromagnetic e nemaipomenit. Exact ce trebuie. Incomparabil mai util si eficient pe o trotineta ca un sistem de franare „smecher” cu disc. Felicitari! Chiar sunt curios, cam cata energie recupereaza?
    Am avut o mica problema tehnica dar la reprezentanta din Cluj operativitatea a fost maxima. Am fost foarte multumit.

  6. florentina stroia (proprietar verificat)

    Booster V: O am de doua saptamani, la inceput am fost putin sceptica dar va spun ca e senzationala, imi place tare mult . Merg cu ea la serviciu ( 5 km dus) si trec prin cateva intersecti…mi-ar fi placut sa aiba semnalizatoare stanga /dreapta sa nu fiu nevoita sa opresc sa ma asigur, dar in rest e super ok: frana, motorul care nu face zgomot ( uni oameni nici nu ma simt ca sunt in spatele lor). Nu prea imi place sunetul soneriei…e cam strident.

  7. Cristian P.

    Dupa 1 an si 2000 de km nu am avut probleme tehnice, incredibil dar merge ca in prima zi, doar cauciucul fata este uzat, la anul il voi schimba. O folosesc pentru a ma deplasa la servici in Bucuresti si oriunde mai am ocazia, aproape ca nu mai pot renunta la ea, atat de confortabil ma simt. Mare atentie asa cum au mai spus si altii, nu recomand circularea pe sosea si nici noaptea. Chiar si circuland pe trotuar seara, am luat o groapa la 20 km la ora si m-am ales cu fractura de clavicula. Oare ce s-ar fi intamplat daca eram in fata unei masini? Obligatoriu purtati echipament de protectie, manusi, genunchere, casa si eventual cotiere si nu depasiti 25 km la ora, nu se merita riscul. Pe mine echipamentul m-a salvat de la neplaceri mai grave. Nu am renuntat la trotineta si nu voi renunta atata timp cat se va putea circula in alte spatii decat strada pe care o evit pe cat posibil. Respectati pietonii si ganditi-va ca in orice moment s-ar putea sa aveti nevoie sa opriti in siguranta. Acest mijloc de transport este unul minunat, nepoluant care este in continua crestere si deja face parte din viata noastra.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.