Back
Previous product
Master 3.100 lei 2.900 lei tva inclus
Next product
City Bike 3.900 lei tva inclus

Booster v.01082017

Evaluat la 4.67 din 5 pe baza a 6 evaluări ale clienților
(6 recenzii clienți)

3.300 lei tva inclus

Greutate:                  10.8 kg
Viteză maximă:       30 km/h
Autonomie:              30 – 35 km
Putere motor:          500 Watt

Alb
Albastru
Gri
Mov
Negru
Rosu
Verde
Golește
Cod Produs: Nu se aplică Categorie:
Descriere

Descriere

Autonomie:30 – 35km (viteză:20km/h, sarcină:75kg, vânt: sub 10km/h)
Viteză maximă:30km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Opțiuni pliere::Trotinetă electrică pliabilă (brevetată) – Înălțime ajustabilă, Pliere mânere și ghidon+ Depliere automată
Opțiuni frânare:Frânare regenerativă pe roata din față + Frânare de urgență pentru roata din spate (În același timp se aplică frânarea regenerativă pe roată din față și cea prin frecare pe roata din spate)
Suspensie:Suspensie față + suspensie spate
Lumină:Far cu becuri LED (Include 6 LED-uri, controlate prin CPU astfel încât să asigure o intensitatea constantă, independentă de voltajul bateriei); Senzor lumină pentru LED
Opțiunea de pilot automat:Apăsați maneta accelerației și mențineți timp de 5 secunde o viteză constată pentru a activa opțiunea de pilot automat.
Opțiunea Zero Start:Din motive de siguranță, atunci când doriți să utilizați trotineta electrică, aceasta va porni doar după ce vă împingeți inițial ușor cu piciorul, abia apoi trebuie să apăsați maneta de accelerație și să avansați cu trotineta electrică.
Claxon:Claxon piezo ceramic (electric)
UBHI:UNIBLOCK HUMAN INTERFACE – INTERFAȚĂ CONTROL (brevetată)
Comenzi UBHI:Control manete, control frânare, afișaj, far, claxon
Opțiunea de control al vitezei:În partea dreaptă a UBHI se află maneta de control al accelerației care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii drepte.
Opțiunea de control al frânării:În partea stângă a UBHI se află maneta de control al frânării care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii stângi.
Capacitatea urcare:Rampe de 25 grade
Cauciucuri:Cauciucuri fără aer (brevetate)
Putere maximă nominală a motorului:500W
Tip motor:Motor curent continuu fără perii
Consum energie:7.5Wh/km
Timp de încărcare:2 – 3h
Tensiune de intrare încărcător:220V/110V
Display LCD: Monocrom
Dimensiune afișaj LCD pe
interfața de control UBHI:
80 x 60 x 60 mm
Funcții afișaj LCD
(30x26mm):
Odometer / Distanță deplasare / Temperatură ambientală / Nivel baterie / Procent baterie / Buton ON/OFF lumină far
Material:Aliaj de aluminiu + Tehnologie vopsea metalică
Baterie:Li-Po, 33 V; 6,5 Ah
Greutate totală:10.8 kg
Sarcină maximă:125kg
Încărcător:3,5 A
Dimensiuni:Pliat: 945 x 135 x 300 mm
Nepliat: 940 x 135 x 1160 mm;
Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic
Recenzii (6)

6 recenzii pentru Booster v.01082017

  1. Evaluat la 4 stele din 5

    Bogdan Matesan

    Functioneaza f bine si este extrem de folositoare. se pliaza f usor si se depoziteaza in spatii extrem de inguste. Accelereaza pana la 25-28 km/h destul de lejer, dar atinge si 30-32. Faptul ca este dotata cu far tip LED este un mare plus pt ca te face f vizibil si chiar ajuta pe timp de noapte. Pe o distanta de aprox 2.5 km prin Cluj ajung cam in acelasi timp ca si cu masina si este mult mai fun. Modelul Booster este potrivit pt un oras gen Cluj unde exista si pante. Am urcat pe inclinatie de 5-6% cu aprox 18hm/h, dar asta vine cu un consum mare de curent, iar pe o distanta de 3 km risti sa termini bateria.
    De imbunatatit as zice ca trebuie lucrat la setarea de pilot automat, care este f greu de utilizat, Rar mi se intampla sa pot mentine o viteza constanta timp de 5 sec, pe orice fel de suprafata. De obicei pilotul automat intra cand accelerezi la maxim si mentii acceleratia apasata putin. In rest din pacate nu prea functioneaza. Si din cauza ca circul si pe strazi pavate a inceput sa sune ceva la roata din spate, iar pt asta voi merge in service cu ea (voi reveni cu feedback despre service). Nici autonomia nu este cat pe foaie, dar nu stiu in ce conditii a fost ea calculata. Oricum cred ca 15-20 km se pot face mergand cu orice viteza. Situatia se schimba totusi cand se urca pante.
    Recomand o astfel de trotineta si eu chiar cred ca ii voi lua una si sotiei pt ca este perfecta pt deplasari in oras

  2. Evaluat la 5 stele din 5

    Horia Bărbuş

    Buna ziua! Am testat acest model astazi la un centru de inchirieri, si am ramas impresionat! Am o intrebare, se poate circula cu ea pe drumul public? Ce acte sunt necesare? Va multumesc!

    • E-TWOW Romania

      Buna ziua! Multumim pentru interesul acordat produselor noastre.
      Puteti circula pe drumuri publice dar va recomandam sa o faceti pe pista pentru biciclisti iar in privinta actelor nu este nevoie de permis de conducere.

  3. Evaluat la 4 stele din 5

    Silviu (proprietar verificat)

    Dupa 100 km cu trotineta in 2 sapt am urmatoarele comentarii:

    – E foarte rapida. In realitate prinde 31 km/h pe plat.
    – E compacta
    – E bine facuta
    – Lumina din fata si stopul din spate sunt f utile. Esti f vizibil, ceea ce e important

    Cateva lucruri care pot fi imbunatatite:

    – Acceleratie e cam brutala pt gustul unora. Eu m-am obisnuit
    – Frana nu e previzibila. Nu stii cand franeaza mai tare si cand mai incet
    – Claxonul e groaznic. Sunetul trebuie schimbat sa semene cu sunetul clasic pt un claxon de bicicleta fiindca oamenii nu reactioneaza la el
    – E destul de grea. Probabil ca se lucreaza la o varianta si mai light deja. Eu o car 3 etaje, dar mai mult de atat ar fi cam obositor.
    – Mi-ar placea un sistem de pairing cu telefonul (Bluetooth sau NFC) pentru pornirea trotinetei astfel incat sa fie evitata utilizarea neautorizata
    – Mansoanele ar putea fi mai late pt mai mult control la viarare. Acum e destul de ingust ceea ce o face instabila in viraje
    – Autonomia e OK. NU am testat-o la max. dar am facut 17 km cu acceleratia la max. din care vreo 5 km cu vant puternic din fata si range-ul a scazut cu 60% ceea ce mi se pare f ok.

    Per total sunt f multumit si o recomand celor care locuiesc in orase aglomerate si au piste de biciclete amenajate sau sosele mai goale pe care pot merge cu ea. Eu economisesc cam 13 minute/drum cu ea 🙂

    Felicitari E-Twow!

  4. Evaluat la 5 stele din 5

    Tibi Avram

    Buna seara,
    nu inteleg care e diferenta dintre Booster v.01082017 si Booster Plus.
    Ma puteti lamuri?
    Intentionez sa achizitionez un exemplar, dar nu m-am hotarat pe care din cele 2.

    Multumesc.

  5. Evaluat la 5 stele din 5

    Rizoiu Marian

    Utilizez o trotineta Booster de mai bine de 2ani timp in care am parcurs mai mult de 1750 km si nu am avut nici o problema mecanica pana acum. O utilizez zilnic pentru a ma deplasa la si de la serviciu de o distanta de 3 km intr-un oras aglomerat, fara un sistem de transport in comun prea dezvoltat si cu diferente apreciabile de nivel. Este cu adevarat deosebita avand in vedere greutatea mea de 105kg, motiv pentru care i-am cumparat si sotiei una.
    Este adevarat ca se mai pot aduce inca imbunatatiri si sunt convins ca se lucreaza in acest scop.

  6. Evaluat la 5 stele din 5

    Cosmin

    Buna ziua,

    Utilizarea trotinetei la temperaturi scazute afecteaza intr-un fel motorul sau bateria?

    • E-TWOW Romania

      Buna ziua!
      Multumim pentru interesul acordat produselor E-TWOW.
      Utilizarea trotinetei la temperaturi scazute nu afecteaza motorul ci doar autonomia bateriei lucru valabil la toate dispozitivele electronice ce functioneaza cu baterii Li-Po

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *