Hot

GE Fat Bike V2 Clasic

(8 recenzii de la clienți)

4.600 lei

Cadou! Pompa de mana FISCHER

Rate lunare
de la 255 lei

În stoc

Transport gratuit la comenzi de peste 500 lei

Livrare rapida in 24 - 48h

Garantie inclusa - Detalii

EAN: N/A SKU: 5 Categorie:

Comenzile efectuate in perioada 26 nov – 1 dec se vor procesa incepand cu data de 2 decembrie

Descriere

Descriere

Clasic

rim model1

Urban

rim model2

Offroad

cauciuc 1

Slick

cauciuc2

Noua versiune dispune de:

  • Buton activare mod electric pentru plecarea de pe loc.
  • 9 trepte de asistenta la rulare (5 la primul model).
  • Port USB situat pe bateria bicicletei.
  • Sistem de frânare îmbunătățit (etrieri, plăcuțe, discuri mai performante).
  • Set de pedale cu aderență crescută.

Caracteristici:

Viteza25km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Autonomiepana la 50 km
Sarcina maxima de incarcare125 Kg
Greutate28 kg (incluzand bateria)
Baterie36V/12.5 Ah Baterie Litiu-ion
Detașabilă, cu circuit de protecție electrică
Port USB situat pe bateria bicicletei
Motor36V 250W

Motor fara perii

Cauciucuri20*4.0 KENDA
FranareSistem de franare imbunatatit
Frane fataFranare pe disc
Frane spateFranare pe disc
PASSistem de pedalare asistata
FarFar LED
AfisajLCD
Cadru6061 Aliaj de aluminiu
JanteAliaj de aluminiu cu pereti dubli
Spite13g Otel inoxidabil/5 spitel aliaj aluminiu
SchimbatorSHIMANO 7 roti dintate de viteza
Garanție:Garanția este de 24 de luni pentru motor, 12 luni pentru șasiu, controller și display iar pentru baterie vă oferim 12 luni garanție până la cel mult 4000km.
Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic
Recenzii (8)

8 recenzii pentru GE Fat Bike V2 Clasic

  1. Gabi S.

    Aceasta bicicleta este cea mai buna dupa piata, din punctul meu de vedere. Am cumparat-o acum 2 luni si sunt foarte multumim de ea, este foarte distractiv sa mergi pe aceasta bicicleta, atrage foarte multe priviri, bordurile si gropile nu sunt o problema pentru aceasta bicicleta. Dar orice este foarte bun are si o problem,a, franele nu sunt foarte bune, cum pun o frana mai brusca trebuie sa le reglez din nou, ma chinui de fiecare data deoarece trebuie pozitionata pentru ca imi atinge discul in mers, nu mai tine atat de bine, un sfat pentru aceasta problema ar fi ca pe viitor sa ii puneti frane hidraulice, si va fi cea mai bestiala bicicleta din Romania ( chiar daca este, doar ca ii trebuie frane mult mai performante ).

    PS: E-Twow best bikers from ROMANIA ! Keep it up !!!!

  2. Preda Mihai Sorin

    Eu am inchiriat. Este foarte ok, nu simti gropile, saua este comoda, are si acceleratie, am prins 32km/h . Se poate urca cu liftul deoarece este pliabila.

  3. Cristian (proprietar verificat)

    O am de 2 ani, V2. Stabila electric, fara probleme remanente dupa ploi torentiale. In caz de ploaie scoateti bateri si puneti’o in rucsac. Uscati cu un prosop spatiul din jue de peize. Mecanic de asemenea impecabila. Amortizoarele fata nu sant efective decat la obstacole masive.

  4. Claudiu

    Caut autonomie de minim 70km si se poate mari capacitatea acumulatorului… Astpt un mesaj

  5. Andrei Troiak

    Am încheiat si eu nota 10 merge foarte bine, abea aștept sa o cumpăr și eu

  6. Dorin

    Buna ziua, dragilor.
    Aceasta recenzie o vreau cât mai completa – așa ca dacă nu aveți răbdare s-o citiți integral… nici nu știți ce pierdeți.
    Am cumpărat vineri împreună cu încă un prieten 2 biciclete. În 2 zile de weekend am făcut peste 50 km. Iata primele impresii (oe care mi-aș fi dorit sa le regăsesc undeva înainte de achiziție, însă din păcate informațiile mi s-au părut mult prea putine în online):
    Bicicleta e robusta, iar toate materialele sunt de calitate și inspira încredere.
    Am luat cauciucurile de sosea și sincer mă felicit pentru alegere. Da, cele cu crampoane parca arata mai bine, însă astea nu sunt deloc zgomotoase pe sosea.
    Suspensiile sunt de nota 10. Nu mă deranjează nici un drum sau groapa din asfalt.
    Farul e surprinzător de bun, da lumina nu doar pentru a fi reperat în trafic ci și pentru a vedea drumul din fata ta
    Stopul este ok, dar mi-ar fi plăcut sa nu fie cu baterie separată ci alimentat din bateria bicicletei
    Frânele sunt foarte bine, nu am ce reproșa. Saua e foarte comoda, chiar și la deplasări de +20 km
    Autonomia n-am verificat-o insa la cele 110 kg ale subsemnatului nu cred ca are mare relevantă. Spun doar ca încărcată inițial la 4 linii am mers peste 20 km și a scăzut la o linie. Asta cu folosire în diferite regimuri: full electric, urcat panta medie pe cel mai mic pinion, urcat un deal abrupt, etc
    Ce mi-a plăcut maxim e funcția de full electric. Adică activezi acel buton roșu și…. mergi ca pe un scuter electric. Senzație wow
    Apropo de senzatii… e de sezatie. Adică întoarce lumea capetele pe drum, priviri mirate, intrebari de tot soiul ( e electrică? Cât merge? cât prinde? cum merge? cât costa? etc…)
    Pe loc drept, pinon mic, asistenta maxima e inutila. La fel de bine merge și în treapta 7 și în 9, deci folosesc asistenta maxima doar la panta (ușoară/medie) dacă nu am chef de efort
    Bicicleta asta e versatilă. Poți face efort serios sau zero – depinde de ce-ți dorești
    Sa vezi uimirea unora de pe DN1 cu biciclete de oraș când am trecut pe langa ei …
    Viteza e limitată la 25 km/h și chiar dacă dai la pedale nu creste semnificativ peste. Da, am prins și 40/h dar la vale
    După ce urci un deal mai lung, vezi ca scade o linie din autonomie însă la coborâre castigi acea linie la loc (nu întotdeauna, dar se întâmplă)
    Bateria se încarcă în 6 ore fără probleme
    După prima încărcare completa, o poți pune la încărcat oricând.
    In cele 3 zile de la achiziție, aproape toți cei care mi-au intrat în birou au fost curioși de bicicleta, iar câțiva deja sunt interesați să-și cumpere și ei
    Schimbătorul merge super OK
    Ce mi-am luat suplimentar: suport bidon / bidon de apa, suport de telefon, antifurt, oglinda retrovizoare și o banda elastica la portbagaj
    Au testat-o câțiva prieteni și toți aveau un zâmbet de satisfacție când coborau de pe ea
    De 2 zile nu mai merg cu mașina la birou, și asta mă avantajează
    E grea, asta înseamnă ca nu o s-o pot urca pe suportul de biciclete montat pe plafonul mașinii (care oricum e un SUV destul de înalt) dar se pliază așa ca încape fără probleme în portbagaj
    Bateria iese putin cam greu din Lăcașul ei, însă am pulverizat WD40 și s-a rezolvat. Oricum, stau la casa așa ca nu o sa trebuiască să-i scot bateria pentru a o pune la încărcat
    Ce pot spune mai mult după doar 3 zile? Doar ca a meritat fiecare leu. Este o investiție în sănătate, este un mijloc deștept de deplasare în oraș, este confortabila, ai timp sa admiri peisajul…. In rest, pentru drumuri lungi sau zile cu ploaie – exista și rămâne Mașina.

  7. Sebastyan Papp

    M’am dat pe ea în 2019 la un prieten care făcea kflc delivery și e bună, mie unul mi’a plăcut, e un fel de Pegas Partizan, dar îmbunătățit.

    Personal, rămân la trotinete electrice, că stau la bloc, dar dacă eram la casă, atunci luam bicicleta asta, e super, o recomand

  8. Ovidiu

    Am și eu o bicicleta de la aceeași firma mia ținut-o în service 10 zile mi au dat-o inapoi defectă cum am dus-o

    • E-TWOW Romania

      Buna ziua! Bicicleta a fost achizitionata de la noi. La ce service ati trimis-o?

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.