Master Plus

(2 recenzii clienți)

3.000 lei

Alb
Gri
Negru
Golește
Cod Produs: Nu se aplică Categorie:
Descriere

Descriere

Autonomie:până la 40km (viteză:20km/h, sarcină:75kg, vânt: sub 10km/h)
Viteză maximă:25km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Opțiuni pliere::Trotinetă electrică pliabilă (brevetată) – Înălțime ajustabilă, Pliere mânere și ghidon+ Depliere automată
Opțiuni frânare:Frânare regenerativă pe roata din față  (sistem de recuperare a energiei cinetice – KERS) + Frânare de urgență pentru roata din spate
Suspensie:Suspensie față + suspensie spate
Lumină:Far cu becuri LED (Include 6 LED-uri, controlate prin CPU astfel încât să asigure o intensitatea constantă, independentă de voltajul bateriei); Senzor lumină pentru LED, Stop frana spate
Opțiunea de pilot automat:Apăsați maneta accelerației și mențineți timp de 5 secunde o viteză constată pentru a activa opțiunea de pilot automat.
Opțiunea Zero Start:Din motive de siguranță, atunci când doriți să utilizați trotineta electrică, aceasta va porni doar după ce vă împingeți inițial ușor cu piciorul, abia apoi trebuie să apăsați maneta de accelerație și să avansați cu trotineta electrică.
Claxon:Claxon piezo ceramic (electric)
UBHI:UNIBLOCK HUMAN INTERFACE – INTERFAȚĂ CONTROL (brevetată)
Comenzi UBHI:Control manete, control frânare, afișaj, far, claxon
Opțiunea de control al vitezei:În partea dreaptă a UBHI se află maneta de control al accelerației care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii drepte.
Opțiunea de control al frânării:În partea stângă a UBHI se află maneta de control al frânării care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii stângi.
Capacitatea urcare:Rampe de 20 grade
Cauciucuri:Cauciucuri fără aer (brevetate)
Putere maximă nominală a motorului:450W
Tip motor:Motor curent continuu fără perii
Consum energie:6.15Wh/km
Timp de încărcare:1.5-2h
Tensiune de intrare încărcător:220V/110V
Display LCD: Monocrom
Dimensiune afișaj LCD pe
interfața de control UBHI:
80 x 60 x 60 mm
Funcții afișaj LCD
(30x26mm):
Odometer / Distanță deplasare / Temperatură ambientală / Nivel baterie / Procent baterie / Buton ON/OFF lumină far
Material:Aliaj de aluminiu + Tehnologie vopsea metalică
Baterie:Li-Po, 24 V; 8,5 Ah
Greutate totală:11 kg
Sarcină maximă:110 kg
Încărcător:4A
Dimensiuni:Pliat: 970 x 330 x 145 mm
Nepliat: 1020 x 1160 x 380 mm;
Garanție:Garanția este de 24 de luni pentru motor, 12 luni pentru șasiu, controller și display iar pentru baterie vă oferim 12 luni garanție până la cel mult 4000km.
Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic

Notă! Vă rugăm să încărcați bateria o dată la trei luni, chiar dacă nu mai utilizați trotineta electrică, pentru a menține bateria funcțională și a-i prelungi viața.

Informații suplimentare

Informații suplimentare

Culoare

Alb, Gri, Negru

Autonomie

40 km

Viteza maxima

25 km/h

Acumulator

Li-Po, 24 V; 8,5 Ah

Putere Motor

450W

Display

Monocrom

Reflectorizante

Nu

Greutate

11 kg

Recenzii (2)

2 recenzii pentru Master Plus

  1. Petre-Cristian Nedelcu

    Smart Team :X

  2. Eugeniu

    Dupa 10 zile de folosire am decis sa las un review pentru lumea care doreste sa procure si nu gaseste asa multe mai ales la modelul Master Plus. Am procurat acest model de pe alt site din cauza ca aici nu era in stoc.
    Am in bord 80km parcursi si 3 cicluri full de incarcare ( asa scrie in carte ca deabia de atunci bateria incepe sa lucreze in parametri normali, la mine aceste cicluri au fost de la 100%- 0% cand efectiv se inchidea ecranul la trotineta.
    Locuiesc in Iasi si sunt multe dealuri.
    Pro:
    -e usoara, adica fata de bicicleta o iei frumos cu tine unde vrei servici, apartament nu conteaza.
    -putere foarte mare mai ales cand e incarcata full am urcat pante de aproape 20% fara sa o ajut din picior si mergea cu 13-15 km la ai mei 80 si ceva de kilograme.
    -autonomia se apropie de cea de la producatori la mine pot realistic sa fac aproape 30km( dar am multe delauri iar frana regenerativa nu recupereaza mult de tot)
    -amortizarea e foarte faina e destul de moale dar in acelasi timp se sensibila la suprafete de gen pavaj de pe trotuare (compenseaza mult luand in considerare ca e roata fara camera)
    Cons: (nu neaparat parti full negative doar ca este loc de mici imbunatatiri)
    -dupa o saptamana roata din spate sau amortizorul nu stiu care cum prindeam o suparafa cum ar fi pavele(din alea moderne care au un pic de canal intre ele 5mm) deci scartaia de numa numa am dat cu WD30 si s-a rezolvat dar neplacut dupa 1 saptamana de utilizare)
    -scartaieli la partea din fata unde se pliaza trotineta astea doar cateodata cand te urci pe ea doar atat care cred ca tot se rezolva cu putin ulei sau ceva.
    –partea mai putin placuta e indicatorul de baterie, deci e efectiv haotic din cauza ca nu arata corect mai ales cand treci sub 50% baterie. Te poti trezi efectiv fara baterie din senin eu cred ca ar trebui chestia aceasta cumva facuta sa arate mai corect nivelul de baterie ca altfel te poti porni ca mine cu 50% cand o pornesti si dupa 3km te trezesti ca deja treci la 10% si pentu cale intoarsa nu mai ai baterie.
    -iar lanterna/farul care il are trebuie sa aiba inclinatie mai spre roata din fata din cauza ca orbeste pe toata lumea pentru ca facicolul e indreaptat de la brau in sus cand treci pe langa cineva.
    -iar ultima ar fi obiectia mea personala si consider ca ar fi util daca partea de jos a trotinetei ar fi tratata cu ceva spuma cauciucata din cauza ca ea are amortizor si te trezesti din senin ca se agata de cel mai mic obstacol si o julesti pe dedesubt.

    Eu consider ca se merita achizitia mai ales la reducere. Ce trebuie de lua in considerare e ca daca bateria tine 30km ar fi bine pe la 15-20km deja sa o incarcati din cauza ca pierde putin din putere dar nu tare. Ma consider multumit pentru ca ajung la birou fara sa transpir.

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.