-13%

Trotineta electrica Master Plus

(5 recenzii de la clienți)

3.000 lei 2.600 lei

Viteză maximă
25 km/h

Autonomie
până la 40 km

Motor
450W

Baterie
24 V, 8.5 Ah

Alb
Gri
Negru
Golește
SKU: Nu se aplică Categorie:
Descriere

Descriere

Autonomie:până la 40km (viteză:20km/h, sarcină:75kg, vânt: sub 10km/h)
Viteză maximă:25km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Opțiuni pliere::Trotinetă electrică pliabilă (brevetată) – Înălțime ajustabilă, Pliere mânere și ghidon+ Depliere automată
Opțiuni frânare:Frânare regenerativă pe roata din față  (sistem de recuperare a energiei cinetice – KERS) + Frânare de urgență pentru roata din spate
Suspensie:Suspensie față + suspensie spate
Lumină:Far cu becuri LED (Include 6 LED-uri, controlate prin CPU astfel încât să asigure o intensitatea constantă, independentă de voltajul bateriei); Senzor lumină pentru LED, Stop frana spate
Opțiunea de pilot automat:Apăsați maneta accelerației și mențineți timp de 5 secunde o viteză constată pentru a activa opțiunea de pilot automat.
Opțiunea Zero Start:Din motive de siguranță, atunci când doriți să utilizați trotineta electrică, aceasta va porni doar după ce vă împingeți inițial ușor cu piciorul, abia apoi trebuie să apăsați maneta de accelerație și să avansați cu trotineta electrică.
Claxon:Claxon piezo ceramic (electric)
UBHI:UNIBLOCK HUMAN INTERFACE – INTERFAȚĂ CONTROL (brevetată)
Comenzi UBHI:Control manete, control frânare, afișaj, far, claxon
Opțiunea de control al vitezei:În partea dreaptă a UBHI se află maneta de control al accelerației care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii drepte.
Opțiunea de control al frânării:În partea stângă a UBHI se află maneta de control al frânării care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii stângi.
Capacitatea urcare:Rampe de 20 grade
Cauciucuri:Cauciucuri fără aer (brevetate)
Putere maximă nominală a motorului:450W
Tip motor:Motor curent continuu fără perii
Consum energie:6.15Wh/km
Timp de încărcare:1.5-2h
Tensiune de intrare încărcător:220V/110V
Display LCD: Monocrom
Dimensiune afișaj LCD pe
interfața de control UBHI:
80 x 60 x 60 mm
Funcții afișaj LCD
(30x26mm):
Odometer / Distanță deplasare / Temperatură ambientală / Nivel baterie / Procent baterie / Buton ON/OFF lumină far
Material:Aliaj de aluminiu + Tehnologie vopsea metalică
Baterie:Li-Po, 24 V; 8,5 Ah
Greutate totală:11 kg
Sarcină maximă:110 kg
Încărcător:4A
Dimensiuni:Pliat: 970 x 330 x 145 mm
Nepliat: 1020 x 1160 x 380 mm;
Garanție:Inclusa (detalii garantie)
Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic

Notă! Vă rugăm să încărcați bateria o dată la trei luni, chiar dacă nu mai utilizați trotineta electrică, pentru a menține bateria funcțională și a-i prelungi viața.

Informații suplimentare

Informații suplimentare

Culoare

Alb, Gri, Negru

Autonomie

40 km

Viteza maxima

25 km/h

Acumulator

Li-Po, 24 V; 8,5 Ah

Putere Motor

450W

Display

Monocrom

Reflectorizante

Nu

Greutate

11 kg

Recenzii (5)

5 recenzii pentru Trotineta electrica Master Plus

  1. Petre-Cristian Nedelcu

    Smart Team :X

  2. Eugeniu

    Dupa 10 zile de folosire am decis sa las un review pentru lumea care doreste sa procure si nu gaseste asa multe mai ales la modelul Master Plus. Am procurat acest model de pe alt site din cauza ca aici nu era in stoc.
    Am in bord 80km parcursi si 3 cicluri full de incarcare ( asa scrie in carte ca deabia de atunci bateria incepe sa lucreze in parametri normali, la mine aceste cicluri au fost de la 100%- 0% cand efectiv se inchidea ecranul la trotineta.
    Locuiesc in Iasi si sunt multe dealuri.
    Pro:
    -e usoara, adica fata de bicicleta o iei frumos cu tine unde vrei servici, apartament nu conteaza.
    -putere foarte mare mai ales cand e incarcata full am urcat pante de aproape 20% fara sa o ajut din picior si mergea cu 13-15 km la ai mei 80 si ceva de kilograme.
    -autonomia se apropie de cea de la producatori la mine pot realistic sa fac aproape 30km( dar am multe delauri iar frana regenerativa nu recupereaza mult de tot)
    -amortizarea e foarte faina e destul de moale dar in acelasi timp se sensibila la suprafete de gen pavaj de pe trotuare (compenseaza mult luand in considerare ca e roata fara camera)
    Cons: (nu neaparat parti full negative doar ca este loc de mici imbunatatiri)
    -dupa o saptamana roata din spate sau amortizorul nu stiu care cum prindeam o suparafa cum ar fi pavele(din alea moderne care au un pic de canal intre ele 5mm) deci scartaia de numa numa am dat cu WD30 si s-a rezolvat dar neplacut dupa 1 saptamana de utilizare)
    -scartaieli la partea din fata unde se pliaza trotineta astea doar cateodata cand te urci pe ea doar atat care cred ca tot se rezolva cu putin ulei sau ceva.
    –partea mai putin placuta e indicatorul de baterie, deci e efectiv haotic din cauza ca nu arata corect mai ales cand treci sub 50% baterie. Te poti trezi efectiv fara baterie din senin eu cred ca ar trebui chestia aceasta cumva facuta sa arate mai corect nivelul de baterie ca altfel te poti porni ca mine cu 50% cand o pornesti si dupa 3km te trezesti ca deja treci la 10% si pentu cale intoarsa nu mai ai baterie.
    -iar lanterna/farul care il are trebuie sa aiba inclinatie mai spre roata din fata din cauza ca orbeste pe toata lumea pentru ca facicolul e indreaptat de la brau in sus cand treci pe langa cineva.
    -iar ultima ar fi obiectia mea personala si consider ca ar fi util daca partea de jos a trotinetei ar fi tratata cu ceva spuma cauciucata din cauza ca ea are amortizor si te trezesti din senin ca se agata de cel mai mic obstacol si o julesti pe dedesubt.

    Eu consider ca se merita achizitia mai ales la reducere. Ce trebuie de lua in considerare e ca daca bateria tine 30km ar fi bine pe la 15-20km deja sa o incarcati din cauza ca pierde putin din putere dar nu tare. Ma consider multumit pentru ca ajung la birou fara sa transpir.

  3. Eugeniu

    Review dupa 3 luni (489 km aproximativ)
    – mers prin Iasi
    Avantaje:
    – masa foarte mica (urc cu ea zilnic 4 etaje si nu am nici o problema)
    – incarcarea rapida
    – recomandabil pentru mers doar asfalt ( piste de ciciclisti ) , foarte fin merge.
    !!! Va rog nu mergeti cu ea pe strada printre masini, va puneti pe voi si pe ceilalti in pericol!!! Prin acest mesaj incerc sa distribui la lume ca sa fie prudenti!
    Dezavantaje:
    -daca aveti multe dealuri bateria/ forta bateriei se va epuiza foarte rapid. Eu o incarc la 20km desi mai este baterie 30% incerc sa o protejez si sa nu o descarc pana la zero si va sfatui sa faceti la fel.
    -indicatorul de baterie haotic sincer la fel ca la inceput. Eu ma orientez in functie de km.
    -daca bateria cade sub 50% mers activ se poate spune adio la tractiune normala si se incepe modul ala de super lent la accelerare, partea aceasta e nasoala la dealuri care le parcurg zilnic.
    -condus pe umezeala !!!Atentie!!! franare devine un joc de noroc si rotile aluneca foarte tare.
    -joc in manere (de la cauciucurile care sunt acolo)
    -foarte zgomotoasa pe pavele de pe trotuare, recomand doar mers pe pista amenajata
    – distanta foarte mica intre partea de jos a trotinetei si teren (agatat chiar si cele mai mici denivelari daca avea 3-4 cm maxim in plus era alta treaba poate pe viitor loc de imbunatatire.
    – puterea mica a motorului ( nu viteza ci insusi puterea care iti da impulsul la plecare)

    Opinie overall: Merita daca va doriti mobilitate pe distante scurte si medii doar daca aveti condtii propice de deplasare. Trotineta isi merita pretul fiind o varianta de deplasare doar timp bun/ uscat / 5-6 luni pe an. Sper sa va fie de ajutor alegerea unei trotinete pentru ca eu cand am cautat informatii nu am gasit prea multe!

  4. Dan

    Am modelul master plus pe gri cam de o luna si am parcurs aprox. 350KM, Per total nu sunt foarte incantat de ea, in principal din cauza performantelor mult mai slabe decat ma asteptam. Am mai mers si pe alte trotinete electrice mai bune.
    Partile bune:
    – autonomie buna (20-25km in conditii de vara, fara vant, 90KG). Autonomia in KM reali nu cei afisati pe display
    – are roti pline si nu mai faci pana (motivul principal pt. care am achizitionat-o). Este totodatra un mic dezavantaj pentru ca scade aderenta si confortul. Insa este un compromis care merita facut
    – foarte compacta cand o pliezi si relativ usoara
    – se incarca foarte repede 2-3h
    – constructia si finisajele par de calitate. Vedem cum se va comporta in timp
    Partile rele:
    – accelereaza lent si merge incet. Viteza maxima este de 21-22kmh pe GPS, chiar daca arata 25 kmh pe display. Mai repede de atat mergi doar la vale si cu vant din spate. Dezamagitor
    – a scartait de la inceput dupa cativa KM. I-am dat cu spray de vaselina si s-a rezolvat temporar. Acum iar se aude un zgomot ciudat la rulare in partea din spate.
    – indicatorul de baterie nu e calibrat corespunzator. O data ce scade sub 50% autonomia ramasa e foarte mica (40% inseamna de fapt 15% din total autonomie)
    – claxonul e pus de pomana, face un bip scurt pe care abia il auzi. Nici nu ai loc pe ghidon sa iti pui un claxon OK de bicicleta
    – farul bate prea in sus si orbeste trecatorii. Nu prea il folosesc, oricum nu merg noaptea sau pe vreme rea
    – platforma pe care stai este cam mica. Eu am picioarele mari si stau cam incomod

    Daca ar fi mers mai repede sau macar accelerat mai rapid as fi recomandat-o. Dar asa cum este nu imi place.

    • E-TWOW Romania

      Salut Dan si multumim pentru review. Ne pare rau ca modelul Master Plus nu intruneste cerintele tale. Daca stiam ce nevoi ai iti puteam recomanda un model superior, Booster Plus S sau Booster V, ce sigur se plia pe necesitatea ta de cuplu si viteza.

  5. Dan

    Revin asupra reviewului anterior dupa inca o luna de utilizare si inca 350 km adaugati.
    Cred ca am fost putin subiectiv la primul review pentru ca chiar m-a frustrat limitarea de viteza si accelerarea lenta, asa ca am fost cam aspru cu trotineta…
    Per total chiar este o trotineta buna si robusta, isi face treaba foarte bine. Dupa 700km parcursi merge la fel ca la inceput, nu troncane nu scartaie (trebuie doar unsa periodic la suspensii – e normal). Zgomotul de care ziceam se aude pe asfalt prost din cauza rotilor pline – pe drum bun merge foarte lin. Celelalte neajunsuri de care spuneam sunt chiar minore; cu bateria te obisnuiesti si poti sa urmaresti km parcursi, tine cam la fel de fiecare data daca mergi in acelasi regim, claxonul nu il folosesc (de obicei incetinesc si eventual atentionez verbal pietonii).
    Daca avea cativa kmh in plus la viteza maxima chiar ii dadeam 5 stele – acceleratia se rezolva daca dai de cateva ori din picior si ajungi imediat aproape de viteza maxima.
    In orice caz probabil la anul o sa mai strang niste bani si imi iau modelul booster. Greseala a fost a mea ca nu m-am documentat suficient inainte sa o iau pe aceasta. Poate prind vreo oferta si o dau pe asta la programul „Rabla” 🙂

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.