-16%New

Trotineta electrica GT

(4 recenzii de la clienți)

4.500 lei 3.790 lei

Viteză maximă
40 km/h

Autonomie
până la 50 km

Motor
700W

Baterie
48V, 10.5Ah

Alb
Gri
Negru
Golește
SKU: Nu se aplică Categorie:
Descriere

Descriere

Autonomie:până la 50 km (viteză:20km/h, sarcină:70kg, vânt: sub 10km/h)
Viteză maximă:40km/h

Nota! Vehiculele electrice E-TWOW pot fi limitate la 25 km/h, pentru a se supune reglementarilor legii HG 3/2001 si a Ordonantei Guvernului nr. 78/2000, privind omologarea vehiculelor rutiere si circulatia pe drumurile publice.

Opțiuni pliere::Trotinetă electrică pliabilă (brevetată) – Înălțime ajustabilă, Pliere mânere și ghidon+ Depliere automată
Opțiuni frânare:Frânare regenerativă pe roata din față (sistem de recuperare a energiei cinetice – KERS) + Frânare de urgență pentru roata din spate
Suspensie:Suspensie față + suspensie spate
Lumină:Far cu becuri LED (Include 6 LED-uri, controlate prin CPU astfel încât să asigure o intensitatea constantă, independentă de voltajul bateriei); Senzor lumină pentru LED, Stop frana spate + pozitie, reflectoare laterale
Opțiunea Zero Start:Din motive de siguranță, atunci când doriți să utilizați trotineta electrică, aceasta va porni doar după ce vă împingeți inițial ușor cu piciorul, abia apoi trebuie să apăsați maneta de accelerație și să avansați cu trotineta electrică.
Claxon:Claxon piezo ceramic (electric)
UBHI:UNIBLOCK HUMAN INTERFACE – INTERFAȚĂ CONTROL (brevetată)
Comenzi UBHI:Control manete, control frânare, afișaj, far, claxon
Opțiunea de control al vitezei:În partea dreaptă a UBHI se află maneta de control al accelerației care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii drepte.
Opțiunea de control al frânării:În partea stângă a UBHI se află maneta de control al frânării care se utilizează prin apăsare cu degetul mare al mâinii stângi.
Capacitatea urcare:Rampe de 25 grade
Cauciucuri:Cauciucuri fără aer (brevetate)
Putere maximă nominală a motorului:700W
Tip motor:Motor curent continuu fără perii
Consum energie:7.7Wh/km
Timp de încărcare:4 – 4,5h
Tensiune de intrare încărcător:220V/110V
Display LCD: Color
Dimensiune afișaj LCD pe
interfața de control UBHI:
80 x 60 x 60 mm
Funcții afișaj LCD
(30x26mm):
Odometer / Distanță deplasare / Temperatură ambientală / Nivel baterie / Procent baterie / Buton ON/OFF lumină far
Material:Aliaj de aluminiu + Tehnologie vopsea metalică
Baterie:Li-Ion, 48 V; 10,5 Ah – Acumulator cu celule Samsung
Greutate totală:12.3 kg
Sarcină maximă recomandată:125 kg
Încărcător:54.6 V, 3 A
Dimensiuni:Pliat: 1060*324*150mm;
Nepliat: 1132*1075*382mm
Garanție:Garanția este de 24 de luni pentru motor, 12 luni pentru șasiu, controller și display iar pentru baterie vă oferim 12 luni garanție până la cel mult 4000km.
Manual de utilizare:Descarca manual in format electronic

Notă! Vă rugăm să încărcați bateria o dată la trei luni, chiar dacă nu mai utilizați trotineta electrică, pentru a menține bateria funcțională și a-i prelungi viața.

Informații suplimentare

Informații suplimentare

Autonomie

50 km

Viteza maxima

40 km/h

Acumulator

Li-Ion, 48 V; 10,5 Ah – Acumulator cu celule Samsung

Putere Motor

700W

Display

Color

Reflectorizante

Da

Greutate

11.9 kg

Recenzii (4)

4 recenzii pentru Trotineta electrica GT

  1. Cristian B

    O am de cateva zile si sunt foarte multumit!

    Am incercat Booster V inainte. Eram tentat sa iau varianta aia, insa pentru mine e important sa urce Calea Turzii. Booster V urca dar cu ajutor, Booster GT urca fara probleme! 15-20 km/h.

  2. Eugen

    O intrebare : Aceasta trotineta foloseste platforma similara ca pe booster si master?

    • E-TWOW Romania

      Platforma ca termen general este asemanatoare doar ca dimensiunile difera, GT-ul este mai lung deoarece acumulatorul are mai multe celule in plus

  3. Radu T

    Trotineta excelenta, fata de altele chiar poate fi folosita in Bucuresti in combinatie cu metroul.

    Va scriu doar dupa 2 zile de utilizare.

    Spre deosebire de trotinete mai vechi electrice, aceasta chiar are “zvac”, atinge rapid viteza de croaziera de ~38km/h si urca si dealuri.
    Si nici nu e foarte grea.

    Am mers azi cam 18km si a scazut de la 100% la 60%. Deci are autonomie teoretica de ~40km in Bucuresti cu accelerari decelerari multe dar nu e bine s-o descarci rau pt viata bateriei.

    Incarcarea dureaza cateva ore bune.

    Deocamdata sunt incantat.

    Ca minusuri, minore sa zicem, nu are finete extraordinara la maneta de acceleratie sa poti merge cu viteze mici. Si maneta/pedala de pliere un pic cam mica.

    Testul primei impresii l-a trecut cu brio, imi place.

    Dar, adevaratul test este timpul. Sa vedem daca peste 2-3 ani si 10000km va fi la fel de zglobie. Si ce consumabile trebuiesc schimbate, cat de des si la ce pret.

    Voi reveni in viitor cu un review cu detalii despre exploatarea in timp.

  4. Catalin

    Cristian B, ce greutate si inaltime ai? si pe mine ma intereseaza cum urca pe Calea Turzii.

Adaugă o recenzie

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.